Мария Николова – основател на Re-Sol представи тенденциите в изкуството на сервираната храна на специалното събитие под надслов “ТРОЙНО СГОТВЕНО” в Метро Академия.
Лидерът на пазара на хотелско и ресторантьорско оборудване представя своя първи собствен бранд по време на събитието за официален старт на Sofia Restaurant Week` 2018. Петото издание на седмицата на ресторантите в София включва 29 ресторанта, в които за периода 16 – 22 септември гостите ще могат да опитат сет менюта на стойност 29 лв.
Мария Николова – основател на Re-Sol представи тенденциите в изкуството на сервираната храна на специалното събитие под надслов “ТРОЙНО СГОТВЕНО” в Метро Академия.
„Първото, което ни прави впечатление в един ресторант е атмосферата – разказва Николова. - Дали се чувстваш уютно или не. През последните години се наблюдава тенденция все повече ресторантьори да търсят услугите на специалисти в интериорния дизайн, които умело съчетават пространството с усещанията на хората. Много често стават големи грешки - ако интериорът е супер, а храната, посудата, или обслужването не са адекватни на първоначалното впечатление, ресторанта няма голямо бъдеще и трябва да промени посоката! Второто нещо, което забелязваме естествено е посудата (чинията, прибора, чашата), които трябва да бъдат естествено продължение на усещанията на гостите, а професионалното обслужване завърша целия шедьовър. Нейно величество ХРАНАТА е акцента, който поставя последен щрих. Има ресторанти, в които резервираме място 6 месеца предварително. Това са места, в които се е работило много в посока ИЗКУСТВОТО на ХРАНАТА. България с леки стъпки върви в тази посока. Много български готвачи са добили опит в чужбина, трудили са се, взели са добрите практики, и се връщат в тук, за да дадат нещо от себе в необятния свят на кулинарията.“
За първи път българската компания представи своя собствен бранд – MOYRA. Пилотната серия включва пет размера чинии и три различни декора, а посланието, което носи, е посветено на свободата във всички нейни измерения.
Цветовата гама носи препратки към морската шир, а формата им осигурява идеална база за готвачите да надграждат с цветове кулинарните си творения. Дизайнът е изчистен, а материалът, който ReSol избират за своя дебютен продукт, е здрав и качествен порцелан.
MOYRA заема своето място на пазара с мисията да вдъхновява готвачите и да се превърне в техния ценен инструмент, чрез който да презентират храната, която приготвят. А това, от своя страна, да подобри посещаемостта на техните ресторанти.
Интересен факт е, че името MOYRA се ражда случайно, а впоследствие от ReSol се досещат, че в гръцката митология това название носят дъщерите на Зевс, наричани още богините на съдбата. Всичко това безспорно придава още повече очарование на елегантната серия чинии.
ReSol (Restaurant Solution) е компания, която предлага оборудване от А до Я за ресторанти, барове и хотели - всичко необходимо за обзавеждането на едно заведение - от приборите за хранене, през кухненското обзавеждане, до кетъринга. Екипът на ReSol има мисията да отговори на нуждите на всички свои клиенти, предлага както луксозно оборудване, така и продукти на по-ниски цени, но без компромис с качеството.