Ден на отворените врати в re-sol представя новия шоурум на компанията

Нов шоурум, собствен бранд с името на древногръцка богиня и рожден ден са причината за тройния празник на фирмата

На 18 октомври Re-Sol, един от най-модерните и бързо развиващи се вносители на хотелско и ресторантьорско оборудване, празнува три повода – откриването на новия си шоурум на ул. Бигла 6, представянето на първия си собствен бранд Moyra и своя пети рожден ден – с ден на отворените врати.

Малко хора знаят, че за Мария Николова, създател и управител на Re-Sol, денят 18 октомври е още по-специален – освен рожден ден на фирмата, тя празнува и своя собствен. За себе си тя смята, че призванието ? е да е „от другата страна“ в ресторантьорския бизнес – да помага на собствениците на ресторанти и на готвачите при избора на най-подходящи чинии, да им дава идеи и да ги вдъхновява да развихрят въображението си, когато стане въпрос за аранжиране на храна.

„Харесвам красивите маси, хората, които имат отношение към чиниите, към приборите, към чашите, към т.нар. гурме култура. Думата гурме може да звучи клиширано, но това са хора, които обичат красивите неща на масата. Това е причината да избера да създам Re-Sol и да търся непрестанно красиви неща, които да предлагаме на готвачите и ресторантьорите, за да ги вдъхновяваме“

споделя Мария. Тя допълва, че един от ключовите елементи за успеха на Re-Sol е непрестанното следене на новости и актуални тенденции в света на сервирането и плейтинга. Като пример посочва все по-разпространената през последната година употреба на метални канчета и чинии.

Сред водещите световни марки, с които Re-Sol работи, са лидерите в производството на качествени прибори Sola Swiss, чешката фабрика за фин изискан порцелан G. Benedikt и английската марка Utopia, специалист в изработката на медни касероли и тигани, които да завършат подредбата на масата.

„Създаването на собствен бранд е следващата естествена стъпка в развитието на Re-Sol – искахме да имаме нещо наше, което да има потенциал за развитие”

споделя Мария. Тя допълва, че идеята се заражда почти на шега в разговор с екипа, но постепенно придобива вид и се превръща в реалност. Името „Moyra“ произлиза от древногръцките богини мойри, които плетат нишката на пътя на хората. Засега брандът се състои от пилотната серия „Fly“ в тюркоазена палитра с три различни декора и в няколко размера – голяма чиния за хранене, средна за предястие, малка за десерт, по-дълбока чиния за паста или салата и купичка за супа. В дизайна прави впечатление специфичната форма с издаден борд. Мария споделя, че това е една от най-новите тенденции в световен план, а целта е на готвачите да се предостави повече пространство и да могат да използват цялата площ на чинията за своята презентация.

За новия шоурум Мария споделя, че предоставя много повече открито пространство, което ще предразположи клиентите да разгледат богатия асортимент на Re-Sol.

„Никога не сме разчитали само на онлайн търговията – сайтът ни е нашата визитна картичка и представлява улеснение за хората извън София да се запознаят с дейността ни, но държим на личния разговор с всеки клиент“

категорична е Мария. За нея и нейния екип комуникацията е ключов елемент от успешната и дългосрочна работа с един клиент.

Денят на отворените врати на 18 октомври в новия шоурум на Re-Sol (www.resol.bg) е отворено за всички, които обичат красивите неща на масата, които ценят изкуството на сервираната храна. Мария и нейният екип ще посрещнат всички гости с хубава храна, ароматно вино и разказ за новите си начинания.